Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

Tainted love

Ανοιχτό λαπ τοπ.Στο facebook μιλάω με τον Κ. για φωτισμούς.Ταυτόχρονα μπαίνω στο site της σχολής να δω αν βγήκε κανένα μάθημα.Δίπλα ανοιχτές οι σελίδες διαφόρων παρατάξεων σε άμεση σύγκριση μεταξύ τους και με την επίσημη ανακοίνωση για το πρόγραμμα του εαρινού εξαμήνου.Σε μια άλλη σελίδα κοιτάζω να βρω για το σύνδρομο της Στοκχόλμης,και μαθαίνω ότι προϋποθέτει συνθήκες εγκλεισμού.
Στο μυαλό μου παίζει ακατάπαυστα το τραγούδι:Εγώ με τις ιδέες μου κι εσείς με τα λεφτά σας.Στο τραπεζάκι πεταμένη η λίστα με τα things to do,και στον καναπέ δίπλα μου κοιμάται η Δεσποινίς Τζούλια αγκαλιά με τον Πλούτο.Πρέπει να δω ξανά την ταινία: παιδιά ενός κατώτερου θεού, και να στείλω mail στην καθηγήτρια για το ποια εργασία διάλεξα τελικά.
Κάπου ανάμεσα στα χαρτιά, τις σκέψεις,και τα χρονοδιαγράμματα ξεπηδάει και μια φλόγα σχεδόν ανεξέλεγκτη όταν το μάτι μου πέφτει πάνω σε κάτι φωτογραφίες.Την πνίγω!Δεν είμαστε για τέτοια τώρα.
Παλεύω ανάμεσα σε δύο πραγματικότητες και η ζυγαριά δε λέει να γείρει.Μπερδεύομαι και ξαναβρίσκω το μίτο,πέφτει και τον ξαναμαζεύω.Δεν πειράζει που μπορεί να χαθώ...Υπάρχει πάντα φως στην άκρη του τούνελ.Το είπε κι η Αγγελική.
 http://www.youtube.com/watch?v=dr8MjDRmTrE

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου