Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

Let the sunshine in...

Αίθουσα 6/Κάτι Ποινικό
Η αίθουσα ήταν σχεδόν γεμάτη και όταν μπήκα ένοιωθα σαν να με πέταξε κάποιος εκεί μέσα.Ευτυχώς σε λίγο είδα τα κορίτσια που μου έγνεφαν διακριτικά, και μου είχαν φυλάξει μια θέση στην άκρη του εδράνου.Ευτυχώς το έχουν καταλάβει,έτσι και μπω προς τη μέση κάτι με πιάνει.Ήταν η συγκεκριμένη θέση δίπλα στο ολάνοιχτο παράθυρο, σε συνδυασμό με το μάθημα που με έκανε να πιάσω φιλίες με την αμυγδαλιά που ήταν ακριβώς απ'έξω.
Ο καθηγητής μιλούσε για τα επ' αυτοφόρω εγκλήματα και παρά το ιδιαίτερο στυλ του,την αμφιλεγόμενη σεξουαλικότητα του και το βαρύγδουπο των λόγων του δεν κατάφερε να μου τραβήξει την προσοχή.Κάποτε μπήκα στον πειρασμό να απαντήσω και σε μια ερώτηση του,αλλά η ιδέα πνίγηκε άμα τη γενέσει  της.Σκέφτομαι πως κοιτάω εκεί που θέλω να πάω αλλά δεν έχω υπολογίσει τη διαδρομή μέχρι εκεί.Πώς θα μπορέσω να βοηθήσω κακοποιημένες γυναίκες και παιδιά χωρίς να μάθω πότε πρέπει να βάζεις χειροπέδες σε κάποιον;Αποφασίζω πως παραείναι δύσκολη σκέψη και την αφήνω για αργότερα.
Ο ήλιος είναι απειλητικός.Τα κάνει όλα αληθινά.Η βροχή και  η ομίχλη ξέρουν καλά να κρύβουν την πραγματικότητα,γι αυτό και τις κάνεις καλύτερες φίλες.Ο ήλιος αποκαλύπτει,λέει αλήθεια.Τον φοβάμαι,αλλά έχουμε αρχίσει να τα πηγαίνουμε καλά.Εξ'άλλου μόλις έπιασα φιλίες με μια πιστή ακόλουθό του,τη μυγδαλιά έξω από το παράθυρο του αμφιθεάτρου.Ήρθε η ώρα να προσεγγίσω και τον big guy.Χρειάζομαι γερές δόσεις αλήθειας στη ζωή μου.
http://www.youtube.com/watch?v=bmI51Jfq0E4 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου