Σάββατο 7 Ιουλίου 2012

When I could have been learning something...

Αμφιθέατρο/Παρασκευή απόγευμα/40 βαθμοί

Το αμφιθέατρο είναι γεμάτο από κόσμο.Δίπλα μου κάθεται μια κυριούλα ( επιεικής χαρακτηρισμός της ασπροφορεμένης αυτής 40άρας) η οποία με ρωτάει αν έχω διαβάσει και δε ξέρω αν πρέπει να απαντήσω χρησιμοποιώντας ενικό ή πληθυντικό. Αναφέρει ότι η αδερφή της έχει ήδη περάσει το μάθημα και σκέφτομαι πως αν αυτή δίπλα μου είναι η μικρή αδερφή, η μεγάλη πρέπει να ήταν συμμαθήτρια με τη γιαγιά μου, στην καλύτερη.Μπαίνει η επιτηρήτρια,μαυρισμένη,με λεύκανση,φλοράλ φόρεμα και κατάξανθο μαλλί και μας προτρέπει να γράψουμε γρήγορα.Σκέφτομαι ότι μάλλον έχει κλείσε audition για τα καμιά σαπουνόπερα που θα παιχτεί του χρόνου,εξ'ου και το look, και πρέπει να πάει στην ώρα της.Μετά καταλαβαίνω ότι όχι μόνο θα πάω στην κόλαση με αυτά που σκέφτομαι,αλλά, θα κοπώ και στο μάθημα.

Λίγο αργότερα/Περιμένοντας το 12

Ναι η κακογλωσσιά μου έφταιγε που δε θα το περάσω τελικά,αποφασίζω,και απενοχοποιούμαι!Θέλω να αρχίσω,σαν σε αμερικάνικο musical,να φιλάω τους γύρω μου,να τραγουδάω για το τέλος αυτής της αηδιαστικής εξεταστικής και να πιάνομαι από κολόνες και να στριφογυρνάω (βλέπε singing in the rain).Αυτός,μάλιστα, θα ήταν κι ένας καλός λόγος να μην ξαναπατήσω στη σχολή.Το 12αρι αργεί απίστευτα,δεν έχω κάρτα να επικοινωνήσω με κανέναν και αρχίζω τα φανταστικά σενάρια στο μυαλό μου:πως μπορεί να έκαναν πειρατεία στο 12αρι που θα ερχόταν, ή να έβαλαν βόμβα, ή ο οδηγός να παρανόησε τελείως και να τους σκότωσε όλους και... γαμώτο το βλέπω να έρχεται!Είχα 2 ευκαιρίες:ν ανέβω ή να γράψω ακόμα ένα επεισόδιο κόκκινου κύκλου για οδηγούς λεωφορείων.Ανέβηκα.Αυτό είναι το κακό με'μένα.Δεν έχω υπομονή!

http://www.youtube.com/watch?v=snouZdW2IWg

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου