Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

Μερικές φορές

Μερικές φορές μου αρέσει να βγαίνω στη βροχή και να περπατάω χωρίς ομπρέλα γιατί, έτσι, μόνο, μουδιάζει το κεφάλι μου..
Μερικές φορές μου αρέσει να τρώω όσο παγωτό μπορεί να αντέξει η κοιλιά μου, και μετά να κοιτάω το άδειο κουτί με ευχαρίστηση και περηφάνεια για το κατόρθωμά μου.
Μερικές φορές σε σκέφτομαι μέσα στα χρόνια μου και χαμογελάω.
Μερικές φορές σου γράφω κι ας ξέρω ότι δεν θα απαντήσεις.
Μερικές φορές θα ήθελα να βρίσκω τη δύναμη να σου λέω όχι.
Μερικές φορές πειραματίζομαι με όρια στα οποία δε χωρεί πειραματισμός.
Μερικές φορές δε βλέπω, απλά κοιτάω.
Μερικές φορές σε βλέπω και δεν είμαι καν εκεί.
Μερικές φορές θα ήθελα να σου κρατήσω τόσο σφιχτά το χέρι που θα ανατιναχτεί.
Μερικές φορές εύχομαι να με πατήσει το φορτηγό που στρίβει στο φανάρι.
Μερικές φορές εύχομαι να κολυμπούσα όλη μέρα.
Μερικές φορές εύχομαι να έριχνα μπουνιές χωρίς τίμημα.
Μερικές φορές περιμένω μια γερή μπουνιά που αξίζω και δεν έρχεται και
Μερικές φορές αναπολώ δυό μάτια γεμάτα άμμο και παιχνίδια.
http://www.youtube.com/watch?v=ejU5YAHN3vQ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου